Voorbereidingen - Reisverslag uit Hvide Sande, Denemarken van Marjon Wit - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hvide Sande, Denemarken van Marjon Wit - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marjon de Wit

Blijf op de hoogte en volg Marjon

08 April 2016 | Denemarken, Hvide Sande

De voorbereidingen voor mijn reis waren met vele dubbele gevoelens.
En heel veel vragen...

Met toeval zag ik de vacatures voorbij komen van Vacansoleil.
Die avond dat ik heb gesolliciteerd zat Jessica bij me.
Het waren een hele boel vragen en ik had ook eerlijk in de broef vermeld dat ik waarschijnlijk niet de desbetreffende ervaringen zou hebben.
De brief toch verzonden en een paar dagen laten kreeg ik telefoon dat ik werd verwacht in Eindhoven voor een sollicitatie gesprek en dat ze erg enthousiast waren over mijn brief.

Zo gezegd zo gedaan, een paar dagen later zat ik in mn Starlet onderweg naar Eindhoven
Erg leuk gesprek gehad, positief gesprek.
Dus met een goed gevoel weer terug naar huis.
Ik zou binnen 14 dagen terug gebeld worden.

Afwachten dus maar...
Toen kwamen de vragen..
Wat ga ik doen met Mylo?
Wat ga ik doen met mn huis?
Hoe ga ik er heen?
Red ik dat allemaal wel?
Kan ik dat wel aan?
Wil ik dit nou echt?

14 dagen laten ging mijn telefoon...
En ja hoor! Vacansoleil had goed nieuws voor me!
Je gaat voor 7 maanden naar Denemarken!

Ik denk dat ik wel 10 min met mn mond open heb gestaan, en daarna was het besef er nog niet.. haha!

Alle voorbereidingen konden in gang gezet worden.
Na 'lang' nadenken besloten om mn huisje in Pekela op te zeggen en ervoor te gaan!
Tuurlijk kreeg ik vragen zoals; Wat ga je dan doen als je terug bent? Weet je wel zeker dat je je huis weg doet?
Je krijgt nooit zo'n mooi plekje weer?

Allemaal heel lief en heel goed bedoelt!
Maar lieve mensen... Niemand kan ik de toekomst kijken, en voor die problemen is ook wel weer een oplossing. :)

Mn lieve dinnetje wilde gelukkig wel 7 maanden op mn beste vriendje passen, dus dat was ook weer opgelost! Super lief van je!!

En nu? Dan moet je verhuizen.. En waar laat je alles? Uhhm.. haha!
Je komt er dan pas achter hoeveel spullen je hebt.
Mn lieve vriendinnen hebben mij erg goed geholpen, bedankt daarvoor dames!

De week voordat ik zou gaan vertrekken, daarbij hoort natuurlijk een afscheidsfeest! Met al mijn lieve vrienden en vriendinnen, & lieve Pap en Kina en Mams & Yvonne. Ik logeerde op dat moment al bij Jessica en mn huis was dachten we al leeg.. later bleek dit niet helemaal zo te zijn.. Haha!
Maar dat is een ander verhaal.. ;)

De dag van vertrek....
De rode starlet helemaal volgeladen, met kleren etc..
Tom tom ingesteld..
Telefoon opgeladen..
Jep! het is zover...
Lieve Manon, is helemaal in der pyjama vanauit musselkanaal komen rijden om mij om 7.00 uur 's ochtends uit te zwaaien..

Daar ga je dan.. Een reis van 8 uur tegemoet ( met Pauzes ).
En toen was daar het besef opeens..
Ik heb een geode reis gehad, en mn lieve rode bolide heeft het gelukkig volgehouden.
Ik heb regelmatig onderweg van die WAUW momentjes gehad!
En zat regelmatig met een glimlach achter het stuur waar later ook wel weer een traan verscheen. ( Ja mensen, ook ik heb gevoel.. Haha! ;) )

Aangekomen op de camping, kennis maken met mn nieuwe collega's.
En op naar mn huisje..

Ik heb het de eerste week best zwaar gehad, maar gelukkig heet het thuisfront mij er goed doorheen geholpen.
Voor nu heb ik het goed naar mn zin! En het is hier zo mooi..

Liefs uit Denemarken! xxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 1035
Totaal aantal bezoekers 1802

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 April 2016 - 31 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: